proyecto final de grado.page.titleprefix Incorporación de nuevos productos como una forma de ganar mercado
Loading...
Date
2014
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
"Las empresas tienen entre sus principales objetivos crecer constantemente en la participación de mercado, en un marco de rentabilidad. La incorporación de nuevos producto es una alternativa válida que aporta a este objetivo. Para que las empresas pueden tener una gestión eficiente en la innovación e
incorporación de nuevos productos, deben basarse en tres pilares fundamentales: innovación como proceso standarizado, estrategia de lanzamiento y trabajo interdisciplinario."
"Companies have in their main objectives to gain constantly market share, taking care of the rentability. Increasing new products it’s a valid alternative which supports these objectives. Three main pillars must be solid so the companies can reach to an efficient management of innovation and launching new products: innovation as a standardized process, strategic launching and interfunctional workship."
"Companies have in their main objectives to gain constantly market share, taking care of the rentability. Increasing new products it’s a valid alternative which supports these objectives. Three main pillars must be solid so the companies can reach to an efficient management of innovation and launching new products: innovation as a standardized process, strategic launching and interfunctional workship."
Description
Keywords
INNOVACION, ESTUDIO DE MERCADO, INDUSTRIA CERVECERA, CERVEZA