del Campo, PedroDamp, Braian Uriel2017-12-192017-12-192011http://ri.itba.edu.ar/handle/123456789/1006"El proyecto surge como necesidad del crecimiento de la empresa familiar cuyo nombre de fantasía es MD58. Esta empresa familiar fabrica y vende al por menor vestimenta informal de hombre. Cuenta actualmente con más de 20 empleados de forma directa (entre la fábrica, la oficina y los cuatro locales minoristas) y aún más de forma indirecta (talleres de corte, de estampa, de bordado, lavadero y talleres de confección)""The project comes as a growing need for family business whose assumed name is MD58. This family company manufactures and retails casual clothing for men. It currently has more than 20 employees directly (from the factory, office and four retail stores) and even more indirectly (cutting workshops, print, embroidery, washing and clothing). The opportunity has been observed is that in producing the goods itself, the costs are very low and this could be used to accelerate the pace of sales the company currently has"esCOMERCIO MAYORISTAINDUSTRIA TEXTILPYMEEl camino minorista a mayorista: propuesta y modelo de aplicaciónProyecto final grado